NASZA OFERTA

TANIA PRZESYŁKA


Wszystkie paczki wysyłane są Kurierem DHL, są one ubezpieczone, odpowiednio zabezpieczone ze względu na szkło, powyżej kwoty zamówienia 500 zł towar jest wysyłany gratis.

MENU
POLEĆ ZNAJOMEMU

Wpisz adres e-mail znajomego,
któremu chcesz polecić
nasz market.


ZAPYTANIE

Jeśli masz pytania odnośnie produktów,
napisz do nas.

Podaj adres e-mail

7029
Wartość koszyka:
0,00 PLN
REGULAMIN


1 Sklep internetowy Lightmarket, posługujący się domeną www.lightmarket.pl, jest prowadzony przez firmę Omedia Michał Sarna z siedzibą w Psarach, ul. Irysów 16, NIP 629-215-73-19, REGON 277619940. Oferujemy źródła światła w tym: led,  żarówki energooszczędne, samochodowe, metalohalogeny, świetlówki, halogeny, posiadamy w ofercie również żarówki specjalistyczne, medyczne, miniaturowe, projekcyjne, rtęciowe, fotograficzne oraz wiele innych.

Sklep internetowy lightmarket.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia składa się poprzez podanie ilości produktu i kliknięcie na ikonę "dodaj do koszyka" z prawej strony karty produktu, który chcą Państwo zakupić i dodanie go do wirtualnego koszyka. Po dodaniu wszystkich produktów należy przejść do koszyka i podać wszystkie dane, oraz informacje o przesyłce i płatnościach. Na końcu zamówienie należy potwierdzić kliknięciem na przycisk „Kupuję i płacę”. W razie problemów lub pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 501 503 036 (od godz. 10 do 16),  lub e-mail biuro@lightmarket.pl

Minimalna wartość zamówienia, które może zostać przyjęta do realizacji wynosi 25 PLN. Wszystkie ceny towarów w sklepie Lightmarket.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie RP

1.1. Aby dokonać zakupów w sklepie Klient musi posiadać aktywne konto poczty elektronicznej, aktualną wersję przeglądarki www oraz komputer zdolny do współpracy z nią.

2. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia przez obsługę sklepu oferty w formie złożonego zamówienia. W przypadku odrzucenia zamówienia przez sklep – umowę kupna-sprzedaży uznaje się za niezawartą. Sklep w celu potwierdzenia przyjęcia zamówienia może skontaktować się telefonicznie lub mailowo z kupującym.

2.1 Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić.


3. Na naszym sklepie mogą Państwo wybrać formy płatności:

Przelew bankowy - przesyłkę wysyłamy, gdy należność wpłynie na nasze konto bankowe.
Za pobraniem – należność uiszczana u kuriera przy odbiorze towaru.
W przypadku zamówienia produktów trudno dostępnych obowiązuje tylko przedpłata na konto.

W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest:

- wybrać zamawiany towar lub usługę,
- wybrać sposób dostawy, wprowadzić adres dostawy i dane, na jakie ma być wystawiona faktura,
- wybrać sposób płatności spośród dostępnych w formularzu zamówienia i dokonać stosownej opłaty.

SPOSOBY DOSTAWY I OPŁATY:

DHL PACZKA UBEZPIECZONA PRZELEW do 31,5kg - 15,99 zł brutto
DHL PACZKA UBEZPIECZONA ZA POBRANIEM do 31,5kg - 24,60 zł brutto

3.1 Wprowadzanie zmian w zamówieniu możliwe jest poprzez kontakt z infolinią telefoniczną lub mailowo przez adres biuro@lightmarket.pl

3.2 W przypadku sytuacji, gdy Klient nie ureguluje zapłaty za zamówiony towar w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia przez sklep zamówienia, sklep ma prawo anulować złożone zamówienie. Klient zostanie poinformowany o fakcie anulowania, poprzez wysłanie wiadomości na podany w formularzu zamówienia adres e-mail.

4. Sklep internetowy lightmarket.pl jest usługodawcą w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE). Świadczone usługi to: prowadzenie konta Klienta dostępnego po rejestracji, realizacja mailingów. Świadczenie prowadzenia konta ma charakter bezterminowy i może być w każdym momencie zakończone na wyraźne życzenie Klienta (w formie wypowiedzenia umowy na adres mailowy sklepu lub na adres korespondencyjny). W przypadku sytuacji, gdy sklep jest w trakcie realizacji zamówienia, a Klient postanowił rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną (prowadzenie konta), nastąpi to w ciągu 14 dni od momentu doręczenia produktu do Klienta. Rejestracja konta Klienta odbywa się w drodze wypełnienia stosownego formularza pod adresem http://www.lightmarket.pl/rejestracja-0-0-0.html Jest to moment zawarcia umowy świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z aktualnie obowiązującym regulaminem.

4.1 Dane podawane podczas rejestracji Klienta będą przetwarzane przez sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych i nie będą udostępniane osobom lub podmiotom trzecim.

4.2 Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Klient może zgłaszać pisemnie przy użyciu formularza kontaktowego (dostępny pod każdym produktem) lub poczty e-mail. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.

5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. W przypadku otrzymania przez sklep urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczanych przez Klienta, sklep może uniemożliwić dostęp do tych danych.

6. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym lightmarket.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Zamówienia ze strony sklepu potwierdzane są w ciągu 2 dni roboczych (w praktyce w 99% w ciągu 12 godzin) od momentu ich otrzymania. W niektórych przypadkach wymagane jest potwierdzenie zamówienia ze strony Klienta - w takim wypadku sklep kontaktuje się z Klientem mailowo lub telefonicznie.

8. O otrzymaniu i realizacji zamówienia informujemy listem e-mail na podany w formularzu adres.

9. Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru. Z reguły wynosi od 1 do 5 dni roboczych (w dużej większości przypadków są to jednak 1-2 dni) od momentu potwierdzenia zamówienia. Jeśli jest to towar na zamówienie informujemy o dacie sprowadzenia po uprzednim kontakcie z dostawcą i weryfikacji jego stanów magazynowych.

10. Czas dostawy w przypadku wysyłki firmą kurierską oznaczoną 24h wynosi najczęściej (w 98 % przypadków) 1 dzień roboczy, w sporadycznych przypadkach może jednak wydłużyć się do maksymalnie 5 dni roboczych. W przypadku wysyłki firmą kurierską oznaczoną 48h czas realizacji to najczęściej 2 dni robocze, w sporadycznych przypadkach może jednak wydłużyć się do maksymalnie 5 dni roboczych.

11. Towar dostarczany jest na koszt zamawiającego – formy zapłaty za zamówienie, formy wysyłki i koszty wysyłki podane są podczas składania zamówienia. Składając zamówienie wybierają Państwo najdogodniejsza sobie formę dostarczenia przesyłki i zapłaty za nią.

11.1. Sklep zastrzega sobie prawo do podniesienia wartości zamówienia o koszt realizacji płatności.

11.2 W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów składających się na jedno zamówienie, sklep może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

11.3 W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym czasie z przyczyn od nas niezależnych (np. wycofanie produktu z produkcji, awarie serwerów pocztowych, łącz internetowych, klęski żywiołowe i inne siły wyższe), skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy z realizacją zamówień wynikłe z powodu wyżej wymienionych czynników.

12. Domyślnie do przesyłki dołączana jest Faktura VAT. Jednocześnie ze złożeniem zamówienia Klient upoważnia sklep do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Osoba fizyczna, która składa zamówienie w imieniu przedsiębiorstwa oświadcza, że dokonuje w jego imieniu wpłaty.

13. Większość z naszych produktów posiada pisemną gwarancje, która obowiązuje na terenie Polski. Gwarancje realizowane są bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów, których adresy znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz na stronach internetowych producentów.  W przypadku wystąpienia usterek lub wad towaru prosimy o zapoznanie się z szczegółowymi informacjami o gwarancjach i reklamacjach. Sklep lightmarket.pl nie stosuje polityki towarów zastępczych.

14. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku Klient, który spełnia definicję konsumenta z wcześniej wymienionej ustawy dysponuje prawem do zwrotu produktu w ciągu 14 dni. Klient zwraca produkt na swój koszt. W przypadkach zastrzeżonych prawem zwrot nie jest możliwy lub Klient zostanie obciążony kosztami zużycia produktów za zmniejszenie wartości rzeczy będących wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku Klientów nie spełniających definicji konsumenta zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku nie mają zastosowania przepisy o odstąpieniu od umowy.




14.1. Szczegółowy wykaz praw i obowiązków dotyczących zwrotów i odstąpienia od umowy :

Zgodnie z punktem 13 regulaminu sklepu każdy Klient, który spełnia definicję Konsumenta (zgodnie z definicją Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki ma możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Klient zwraca produkt na swój koszt.

Nadmieniamy, że zgodnie z obowiązującym prawem Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Innymi słowy, sklep może obciążyć Konsumenta kosztami obniżenia wartości zwracanego towaru. Stąd zachęcamy aby odsyłany towar znajdował się w stanie kompletnym, bez śladów używania (niezmienionym w stosunku do nowego) w oryginalnym opakowaniu. 

Ponadto, Klient jest zobowiązany do zapłaty za świadczenia już rozpoczęte przez sklep, a spełnione do momentu rozwiązania umowy, jeśli umowa została rozwiązana w momencie świadczenia usług. 

Zwracany produkt należy odsyłać razem z otrzymanym oryginalnym dokumentem zakupu na swój koszt na adres korespondencyjny sklepu.

Po otrzymaniu towaru w ciągu 7 dni sporządzony zostanie dokument zwrotu, a następnie, w ciągu kolejnych 7 dni dokonany zostanie zwrot kwoty odpowiadająca cenie produktu na wskazane przez Klienta konto bankowe.  UWAGA: sklep może wstrzymać zwrot płatności do momentu, kiedy klient odeśle zwracany produkt, na co ma 14 dni. W innym wypadku rozwiązanie umowy nie będzie ważne. 

Zwrot płatności będzie przeprowadzony tą samą drogą, jaką Klient realizował płatność, chyba, że Klient wyraził zgodę na inny sposób. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

Jeśli produkt odsyłany nie może zostać dostarczony do sklepu zwykłą wysyłką pocztową prosimy o kontakt w celu ustalenia ostatecznych kosztów. 

Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów: 

1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2. w której cena lub wynagrodzenie zależą od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu doodstąpienia od umowy;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedługspecyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mającakrótki termin przydatności do użycia;

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsię- biorca nie ma kontroli;

8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

10. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

11. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Ważne !!!

Zamawiający zobowiązany jest wykonać sprawdzenie, jakości otrzymanej przesyłki, poprzez dokładne jej obejrzenie, zaobserwowanie uszkodzeń opakowania zewnętrznego. Przyjmujący paczkę zobowiązany jest potrząsnąć nią w celu wyeliminowania dźwięku potłuczonego szkła (w przypadku, gdy stwierdzimy jakiekolwiek nieprawidłowości dotyczące dostarczonej paczki, do obowiązków klienta należy spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.

BEZWZGLĘDNIE W II ROZDZIALE PODPUNKT 3 BRZMIĄCY:
DATA, GODZINA, FORMA ZGŁOSZENIA SZKODY PRZEZ KLIENTA NALEŻY WPISAĆ DATĘ DORĘCZENIA
I WPISAĆ PODCZAS ODBIORU:
 
PODPUNKT 5, ZAZNACZYĆ "NIE" JEŚLI NIE BYŁO PRZYJĘCIA BEZ ZASTRZEŻEŃ
(nawet jeśli zastrzeżenia wynikły po rozpakowaniu paczki, czyli do 7 dni)
 
PODPUNKT 7 ZAZNACZYĆ "TAK", JEŚLI KARTON BYŁ USZKODZONY
 
PODPUNKT 8 ZAZNACZYĆ "TAK" I WPISAĆ "GÓRA SZKŁO" (bardzo ważne, że była na paczce naklejka - "szkło")
 
PODPUNKT 15 SPISAĆ JAKIE ŻARÓWKI I W JAKIEJ ILOŚCI ZOSTAŁY USZKODZONE/SKRADZIONE
 
PODPISANY, PODBITY, OBUSTRONNIE PROTOKÓŁ PRZEZ ODBIORCĘ I KURIERA DORĘCZAJĄCEGO
WYSŁAĆ NA MAIL biuro@lightmarket.pl

 



15. Reklamacja w drodze rękojmi jest możliwa, gdy konsument stwierdzi, że zakupiony towar konsumpcyjny jest niezgodny z zawartą ze sprzedawcą umową. Podstawowym warunkiem dochodzenia odpowiedzialności jest poinformowanie sprzedawcy o takiej niezgodności w terminie zgodnym z aktualnie obowiązującym prawem. Zgodnie z prawem taki towar podlega naprawie lub wymianie. Odpowiedź na zawiadomienie Klienta zostanie udzielona w ciągu 14 dni.

15.1 Podstawą rozpatrzenia roszczeń przez sklep jest poinformowanie przez Klienta sklepu o zaistniałej niezgodności towaru z umową. Sklep akceptuje każdą formę informacji od Klienta przewidzianą przez Ustawodawcę.

15.2 W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

16. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep, lub sklep nie wymienił produktu na wolny od wady, ani tej wady nie usunął.

17. Nie prowadzimy prac związanych z wyładunkiem, wnoszeniem, rozpakowywaniem i montażem zamówionego towaru (chyba, że zostało to określone w odrębnej umowie np. umowie instalacyjnej).

18. Wszystkie wymienione nazwy produktów i producentów zostały używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

19. Podane w opisach specyfikacje i opisy pochodzą z materiałów publikowanych przez producenta.

20. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niepotwierdzenia zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

21. Sklep zastrzega sobie prawo do prowadzenia akcji promocyjnych, wyprzedażowych i wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami. Powyższe prawo do przeprowadzania akcji nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

21.1. Sprzedaż promocyjna oraz wyprzedaż jest ograniczona określoną liczbą towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności spływania zamówień aż do momentu, w który wyczerpane zostaną zapasy objęte daną formą wyprzedaży lub promocji. W zależności od warunków promocji – w magazynie sklepu lub w magazynie zewnętrznego dostawcy.

21.2. Promocje w sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

22. Sklep lightmarket.pl zastrzega sobie prawo do wysyłania Klientom drogą elektroniczną, informacji o bieżących ofertach i nowościach w ofercie sklepu. Informacje przesyłane są wyłącznie osobom, które wyraziły na to zgodę.

23. W przypadku sprzedaży wadliwego towaru odpowiedzialność sklepu jest ograniczona do możliwości przewidzianych ustawowo. Wyłączona jest odpowiedzialność w zakresie utraconych korzyści i szkód pośrednich.

23.1 Wszystkie produkty dostępne w lightmarket.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, chyba, że przy opisie produktu zastrzeżono inaczej np. w przypadku produktów wyprzedażowych, ex-demo i innych tego typu. Wszystkie produkty dostępne w lightmarket.pl zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

24. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w lightmarket.pl i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres biuro@lightmarket.pl w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni od jego zakupienia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez sklep.rms.pl dokonanych przez Klienta zakupów. Klient wysyła zużyty sprzęt do magazynu lightmarket.pl na swój koszt.

25. Sklep lightmarket.pl nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, awaria etc.) lub innych od niego niezależnych. Sklep lightmarket.pl nie ponosi odpowiedzialności przewidzianej w Regulaminie, spowodowanych przyczynami niezawinionymi przez sklep lightmarket.pl, w szczególności z powodu działania siły wyższej.

26. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. Jeśli zapisy regulaminu ograniczają jakiekolwiek uprawnienia Konsumenta sklep zobowiązuje się do niestosowania owych zapisów.

27. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

28. Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszystkich sporów. W przypadku niemożności polubownego rozstrzygnięcia spory będą rozpatrywane przez właściwy Sąd.



Wszystkie informacje oraz zdjęcia produktów są objęte prawami autorskimi i zabrania się ich kopiowania i rozpowszechaniania bez zgody właściciela firmy Omedia.